Vi fyllde våra ögon, med ljuset och tankarna på allt det nya

Hej ni.
Här har det visst ekat tomt ovanligt länge. Jag har haft noll inspritation till nånting på jättelänge. Men ikväll kände jag att jag behövde skriva av mig lite. Sist vi sågs var i Juni och ack vad mycket som hänt sen dess.
   Sommaren var fin och härlig och överväldigande. Jag var ledig hela sommaren och var mest ute i skärgården så fort jag fick chansen ungefär. Sen i mitten av juli tog min farmor sitt sista andetag och jag fick äran att sjunga på hennes begravning. Det var fantastiskt och otroligt känslosamt, såklart. Annars så var sommaren mysig och lugn.
   I höst har jag bland annat börjat jobba på ett väldigt trevligt ställe som heter Fabriken. En dansk vin- och kaffebar här uppe i Luleå. Det är kul och jag trivs otroligt bra. Jag har också varit ganska skör i kroppen och har haft mycket sjukdomar och skador. Inflammation i axeln, dubbelslag i hjärtat och långariga förkylningar bland annat. Så har mest spenderat tid i sängen och hos sjukgymnast/vårdcentral. Men annars mår jag bra. Jag har en lugn vardag, vilket är skönt ibland, men det är som att jag vill något mer. Någonting fattas och det ska jag försöka ta tag i. Sen vad det blir återstår att se. 
   Hoppas ni mår bra, så kanske vi hörs om inte allt för länge. Kram!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0