Sjung för mig igen, du lät som snöfall

Nämen hej hörni!! Januari är snart över och herregud vad fort det har gått. Det har varit isande kallt i min hemstad och då kan en minsann få till såhär fina bilder till ens instagram. Följ mig där vetja, aagneslo är mitt namn! Annars så har jag hunnit spendera en hel himla helg med käraste Johanna från Umeå. Vi har bara träffats en gång förut över en fika när jag var ner till Umeå sist, och så hade hon nu en ledig fredag och bara bestämde sig för att ta linje 100 och göra min helg lite varmare och gosigare. Trots att det skar i hjärtat att kramas hejdå vid stationen så är väl livet tvunget att rulla på ändå. Jag klär mig i min pälsjacka och dricker femkronorskaffe i skolfiket.
 
Om två månader åker jag till London och det är väl mest det som gör att jag orkar dessa kalla vinterveckor - vetskapen om att någonting annat kommer hända snart. Och så tar jag ju studenten den sjuttonde juni, vilket jag får rysningar bara av att tänka på. Det är en sån himla skräckblandad förtjusning det där. Innan studenten ska jag dock hinna med en massvis med grejer. Till expempel åka till London, se favoritbandet The 1975 på fryshuset, göra klart allt skolarbete för sista gången någonsin samt troligtvis besöka Göteborg för första gången och se Håkan på Ullevi med bästa Johanna hand i hand. Wow, vad denna vår har mycket potential.
 
Trots att jag har mycket att se framemot så måste jag ändå på något sätt försöka leva i nuet, hur svårt det än kan vara. Skolarbete ska göras, håret ska färgas och jag måste till och med städa mitt rum. Usch. Hoppas att allt är bra med er trots att nuet kan kännas kallt på både in- och utsidan. Puss hjärtegryn. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0