Worship at your feet, you can have my soul to keep

Lördag kväll och jag ligger nerbäddad under täcket och har gjort det mest hela dagen. Sedan jag hörde av mig sist så har det inte hänt så väldigt mycket, samtidigt som det känns som att allt är annorlunda nu. I veckan har jag iallafall repat och framfört en föreställning vi gjorde på skolan tillsammans med glq, och det var förvånansvärt givande och roligt faktiskt. Igår var det fredag och då lyssnade jag på BORNS nya album (!!!) samt åt middag och drack vin med Amanda och Hampus. Kunde inte haft en bättre fredag faktiskt. Nu är det en vecka kvar till höstlov och jag vet faktiskt ingenting om vad som händer då. Kanske att jag åker till Övik, kanske Umeå, kanske nån annanstans. Som det känns nu så måste jag nog åka någonstans för att kunna känna att jag ska klara mig till jullov. Annars så känner jag mig ganska lugnt trots att det inte går en dag utan att jag känner mig stressad över skolan eller ja, livet rent allmänt. Det känns så sjukt att om bara några månader så är min skoltid slut och jag bokstavligen kan göra vad jag vill utav mitt liv. Skrämmande tanke, ändå. Hoppas iallafall att allt är bra med er och att ni har någon att luta er mot när ni är ur balans, puss!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0