Ingen stad kan ta dig ifrån mig

Tisdag kväll och idag har jag druckit kaffe med min bror på stan samt kramats med min bästavän som vanligt. I fredags lämnade jag och hon norrbotten också sådär spontant och satte oss på linje 100 ner mot Umeå. Fyra timmars buss gick snabbt med henne vid min sida, sedan skulle hon fortsätta ner ännu mer söderut i Sverige och trots att det skar i bröstkorgen att vinka henne hejdå vid perrongen så hade jag en mycket lugn och fin helg ändå. Jag spenderade några dagar i en lägenhet mitt i Umeå. Drack för mycket kaffe, träffade lite olika umevänner och fick somna till en annan människas andetag. Fint ändå, kan en ju tycka. Känner mig sådär obekvämt missnöjd med att vara tillbaka i Luleå dock, men det är ju sånt en får ta också. Dock så händer ganska mycket roliga saker nu, bland annat så är det spelning på fredag då mina syskon ska premiärspela lite nya låtar. Så ska väl mest dricka vin och njuta av fin musik med Amanda i armkrok. Bra kombo ändå. Annars så lyssnar jag mest på denna låt på repeat och fan vad musik kan få en att känna mycket alltså. Utan musik hade jag ju inte klarat mig igenom vardagen helt ärligt. Hoppas ni har det fint käraste ni. Puss.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0