All I wanna say is that we've been asleep for far too long

Det är söndag kväll och jag har haft världens mest behagliga helg ungefär. I torsdags flydde familjen (inklusive maja såklart) ut till vår pärla i skärgården för att spendera midsommarhelgen så isolerat som möjligt. Så med gassande sol, asgod mat och allmänt bäst skärgårdsliv hade vi en asbra sommarhelg. Fastän jag har haft en så mysig helg så hindrar det inte mig från att vara lyckligare än någonsin när jag äntligen får bli återförenad med min stjärna efter allt för många dagar isär. Imorgon står jobb och viktiga möten på schemat. På torsdag flyttar Amanda in hos mig i några dagar då mina föräldrar åker till Berlin, vi ska väl mest äta pasta och snacka strunt och jamma och sola och dricka kaffe ungefär, sånt som vi brukar typ fast nu verkligen dygnet runt. Veckan efter det bär det av till först Övik och sen Sala och Stockholm, ska bli hur mysigt som helst. Hoppas att ni har det bra i sommarsolen, trots att den inte syns jätteofta ännu, men låt oss hoppas tillsammans att det snart vänder och vi får en varm sommar både inom oss och utomhus. Det behöver vi, eller iallafall jag. Puss puss. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0