So when the world's at war, let our love heal us all

Hej hjärtan. Just nu sitter jag i världens mysigaste trädgård ungefär, som faktiskt råkar vara min fasters trädgård i Sala. I Salaområdet har jag spenderat hela helgen och det har varit så jävla varmt men så himla värt. Hela stora släkten samlades på en gård i fläckebo och där vankades det 120års kalas, bästa någonsin ungefär. Imorgon tar denna superhelg slut men bara för det så behöver inte mitt äventyr vara över. Imorgon sätter jag mig på tåget från sala till huvudstaden och bosätter mig i sommarstockholm i några dagar. Jag ska dricka kaffe och hänga med kärt folk ungefär. Behövligt om något! Hoppas att allt är bra med er och att ni hittar lediga stunder för att andas, det är också behövligt. Puss på er!!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0