Kommer jag förlora dig om jag säger att jag älskar dig?

Det är onsdag kväll men känslan är helt någon annan. För sex dagar sedan kom jag tillbaka till luleå efter att ha befunnit mig i sommarsthlm i alldeles för få dagar för att jag ska vara nöjd. Trots mycket om och men så var resan lugn och avslappnad och precis det jag behövde. Hängde med behövligt folk och fick somna bredvid min pärla varje natt. Vad mer kan en begära. I nuläget befinner jag mig då alltså i det som tydligen kallas min hemstad, och sen jag kom hit har jag hunnit med att festivala med bra folk och blivit reunited med kära vänner. Dessa dagar framöver har jag inte så mycket planerat förutom att på lördag så ska jag visst sjunga på bröllop tillsammans med Emilia, och sen någon vecka efter det förhoppningsvis fly ner till Höga Kusten i några dagar med min stjärna. Behöver sola på klippor, dricka morgonkaffet framför vackraste utsikten samt vandra armkrok på kullerstensgator. Alltså verkligen. Och det skönt att det ska bli så snart också. Annars så har jag ett väldigt lugnt sommarlov och äter frukost själv för det mesta men det gör mig ingenting, faktiskt. Lugnet är så himla rogivande ibland. Jag planerar också resor framöver tillsammans med Amanda och om det vi vill kommer hända så kanske vi överlever trean ändå, trots att vi konstaterat att vi känner oss så små i luleå, så små som vi egentligen inte är. Fan vad vi har mycket mer att erbjuda alltså, och tro mig när jag säger att en dag kommer värden få se det. Hoppas att ni har en bra sommar, puss!!

Ord från en annan jord
Postat av: amanda roos

du är verkligen världens himla bästa.

2015-07-15 @ 22:17:39
URL: http://amandaroos.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0