Hela kroppen den skakar så snälla håll om mig

Vad har jag gjort den senaste månaden ens? Varför har jag inte skrivit någonting? Bra fråga, är inte riktigt säker själv faktiskt. Idag är det den tionde februari och jag är sjuk. Samtidigt som det ändå är ganska bra tajming att bli sjuk nu så suger det ändå, imorgon har vi ensembleuppspel vilket jag faktiskt är rätt taggad på. Ska försöka så gott jag kan att bli frisk till imorn. Nu framöver händer det väldigt mycket grejer faktiskt. På lördag är det alla <3 dag och den ska jag få spendera med Maria, bättre än så kan en inte ha det. Nästa vecka åker jag och ungefär världens bästa gäng till andra sidan jorden (kapstaden) för att vara där och sjunga, dansa och knyta kontakter i tio dagar. Är så himla, himla exalterad. När jag kommer hem är det inte länge till åttonde mars vilket är typ best day ever??? skoja, kanske inte bästa dagen för det är ju faktiskt den tjugonde mars då min älskling Maria fyller hela arton år!! Sen helgen efter best day ever så ska förmodligen jag äntligen få andas lite stockholmsluft och få träffa min älskade syster igen. Det finns tydligen saker att se fram emot trots att allt känns meningslöst, vem kunde ana det. Det enda jag gör dessa dagar i väntan på bättre tider är att köpa femkronorskaffe, se om alla säsonger oth, klär mig i gosiga tröjor och längtar efter personer som bor alldeles för långt bort för att jag ska tycka att det är okej. Försöker ta mig igenom varje dag så gott som det går och än så länge går det ju hyfsat. Det blir nog bättre tror jag, hoppas jag. Puss.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0