Maybe you were the ocean when i was just a stone

Hej fina fina. Det är slutet av sista veckan på sommarlovet och trots denna stress och panik som kaosar i mitt huvd så är jag väldigt lugn och glad iallafall, och trots att vädret inte har alls varit på topp i sommar så har jag haft ett så himla, himla bra lov. Lugnt och kravlöst, och ändå har jag gjort någonting vettigt av varje dag, och det har faktiskt känts himla skönt. Har varit borta mycket från stan vilket har varit precis det jag behövt. Det senaste äventyret jag var på var ju när jag och Amanda fick nog och drog ned till Umeå och Övik för att andas. Trots knappt någon lugn stund där också så var det en perfekt liten resa. Imorgon drar luleås, enligt mig, bästa festival igång och jag är mycket mycket taggad! Det ska bli fett att se Hurula, Beatrice Eli, Jonathan Johansson bland annat, och så ska det såklart bli fint att träffa kärt folk också. Så imorn ställer jag och amanda in oss på festival-mode och ska laga middag tillsammans och hänga och kramas och sen se mkt bra liveartister senare på kvällen. Perfekt avslut på mitt sista sommarlov någonsin typ (!!!!panik). Hoppas att allt är bra med er och att ni känner att hjärtat inte slår i hundratusen slag i minuten (på ett dåligt sätt alltså). Puss på er käraste. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0