Tell me why I'm addicted to you, 'cause I don't even know

Hejhej hörni. Idag är det lördag och jag haft en ganska bra vecka faktiskt. Har varit på ganska bra humör och det känns fakstiskt som att saker håller på klarna upp även fast vi går mot mörkare tider. Självklart finns det saker som har varit jobbiga, som vanligt, men börjar känna att jag kan lägga fokus på det som faktiskt är bra istället, och det är så skönt. I skrivandes stund sitter jag och lyssnar på queen Jessie J's nya album och dricker blåbärscider. Ikväll ska jag hänga med min pärla Maria och bara mysa och ladda upp inför morgondagen samt veckan som kommer. Det vankas nämligen körfestival här i stan, singing people together, och ärligt talat kunde jag inte vara mer taggad. Imorgon anländer det musiker från Haiti, New Orleans och Kapstaden och i veckan har jag äran att vara värd åt svå stycken från Joe Slovo i Sydafrika. Det kommer bli så himla roligt, men såklart krävande också. Därför har jag världens lugnaste helg och gör bara saker som inte tär så mycket på krafterna. Igårkväll var jag också med Maria och vi jammade och dansade till Veronica maggio för det är faktiskt bara tre veckor kvar tills vi ser henne! Wow. Hoppas att ikväll blir minst lika bra som igår och veckan som varit för då kan jag somna nöjd ikväll. Hoppas att det är bra med er, kära ni. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0