Come shed your light, it makes me shine

Hejhej guys. Här är jag med svindålig kamera, ett piano (inklusive läxor) och en ny frisyr jag provat på senaste tiden. Känner mig sjukt obekväm i den och går konstant runt och frågar folk om det är fint men hmm det kan kanske vara kul att variera sig lite, det intalar jag mig själv iallafall. Skolan, det vill säga livet, rullar på som vanligt utan något nytt.
Denna vecka känns mycket bättre i kroppen än vad förra gjorde. Förra veckan sög. Denna vecka har jag skrivit två historieuppsatser plus ett prov som var engelska läsförståelse och det har ändå känts bra, trots att läsförståelsen var svinsvår och trots att jag har väldigt svårt för att läsa. Menmen. På fredag ska jag iallafall lyssna på Ane Brun med mamma på kulturenshus och innan det ska vi äta middag tillsammans, mm ser mycket fram emot det. På söndag skulle jag egentligen ha spelning på kulturenshus men det blev inställt så det enda som händer är väl att en av mina systrar flyttar till Stockholm den dagen, är så glad för hennes skull men samtidigt skär det i hjärtat lite, såklart. Kommer sakna Emilia så mycket. Annars så händer det inte så mycket, spenderar kanske allt för mycket pengar på smink och te men det verkar vara det enda som tillfredställer mig så varför inte. Hoppas det är okej med er iallafall. Puss.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0