Du hade precis blivit min

Idag är det måndag. Det är mycket som har hänt sedan sist jag hörde av mig. Jag har haft lov, firat internationella kvinnodagen, hängt med vänner, brutit ihop flera gånger, varit i Umeå, fyndat på kupan osv. Idag har jag haft en mycket bra dag tillsammans med Hedda. Konstigt nog så lyckas vi alltid hitta någonting roligt i allt, till och med en mattelektion, hur det nu än går ens. Har aldrig en tråkigt sekund med henne. Ikväll ska vi till Lillan där det vankas spelning (lillans måndagskonserter ♥), kommer bli mycket trevligt. Annar så har jag, under tiden jag inte hört av mig, skaffat jobb på ett café här i stan!! Så himla roligt, och är så himla glad över att jag har fixat det helt på egen hand? Hurra för mig, kan knappt fatta det. Har också börjat ta tag i övningskörningen och jag känner väl mest att äntligen börjar mitt liv falla på plats! Så himla skönt. Annars så påminner den tiden som jag befinner mig i nu, alltså denna månad, mig om oktober på något konstigt sätt. Alla känslor, händelser osv. Fint, men jobbigt på något sätt. Hoppas allt är bra med er. Hörs om inte allt för länge. Puss.

Ord från en annan jord
Postat av: linnea

omg vilket café??? grattis!!

2014-03-20 @ 14:07:55
URL: http://misslinnealoo.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0