Det här har växt i mig så länge nu

Idag har jag haft en superbra första vårdag med denna plutt. Efter endast två lektioner så har vi mest hängt på stan, ätit glass, varit spralliga av solen, planerat lite grejer som ska göras i vår samt varit glada över att ha varandra. Puss på henne och på denna dag. Hedda står för bilderna också. Lovisa åt även lunch med mig, Hedda och Maria vilket var som pricken över i:et på denna dag, så att säga. Mycket trevligt och gosigt. Nu är jag mest nöjd med att jag inte har något plugg alls (!!) och funderar på vad jag ska göra av livet och denna kväll. Känns som att jag har så mycket tid över? Vad brukar jag göra med min tid egentligen? Ingen aning. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0