Soliga hälsningar från Luleå

Hej. Vet inte hur jag eller vad jag ens ska skriva. Kom hem från Italien för ungefär tre och en halv vecka sen, känns dock som ännu längre. Resan var fantastisk, mer än jag någonsin kunde begära. Umgicks med så himla mycket bra människor som jag älskar så, åt mycket god mat och fick vara med om saker jag aldrig kommer glömma. När jag kom hem så började jag jobba direkt, jobbade som gatumusikant med ett gäng som jag trivdes väldigt bra med. Sjukt härliga människor och asbra musiker dessutom. Lätt bästa jobbet. Sen så var det Luleå Hamnfestival vilket var sådär. Fick dock hänga med en gammal vän som jag saknat väldigt mycket plus se massa duktiga musiker äga stora scenen (Linnea Henriksson, Jam At The Olympics, Tree Things och Miriam Bryant). Så det var ändå värt att gå på det. Sen har jag varit ute i skärgården i vår stuga på Germandön med familjen plus massa olika släktingar som har kommit och gått. Asgosigt och väldigt roligt trots skador och drama som man kanske kan undvika nästa gång. Kom hem därifrån igår och nu passar jag på att träffa fina vänner innan jag drar iväg till Heddas stuga i några dagar för att sedan åka till Germandön igen och sen vara hemma i någon dag för att sedan åka ned till Övik med Hedda, Maja och mina bröder i en vecka ungefär. Ah så mycket mer saker jag vill hinna med men hur hinner man med allt ens? åh. Jag har det iallafall väldigt bra här i soliga Luleå och känner liksom att sommaren är min grej. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0