Visst har du också svårt att andas?

Bild från pinterest.
Skolan har härmed dragit igång och imorse vaknade jag klockan sju pigg som en lärka. Sjukt konstigt med tanke på att jag verkligen inte kände att det var dags för dom vardagliga rutinerna ännu. Har mest bara haft dåliga lektioner idag också, slutar aldrig förundras av hur lite hjärnceller endel verkligen har. Annars så känns det, såhär i slutet av dagen, ändå helt okej att gå tillbaka till vardagen lite och träffa de människor man annars saknar. Har som mål denna termin att ta kontakt med de folk jag vill och inte bara vara med folk för att jag brukar, jag vill vara med folk som jag mår bra av. Heja mig.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0