Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare

Idag är det första januari och ja juste, ett nytt år också! Endel säger att allt som blir nytt är den där sista siffran i årtalet, men för mig är det så mycket mer har jag insett, det spelar ingen roll vad dom andra säger. Igår hade jag en jättemysig nyårsafton med bara folk jag tycker om, att få skåla på tolvslaget med sina två bröder samt sina två käraste vänner, vad mer kan man begära? Maja hade lagat så himla god mat också, och så bjöd kvällen på massa andra goda saker också. Och nu när jag, första dagen på det nya året, mest legat i sängen så har jag hunnit tänka en massa också. Igår sa en till mig det här kommer bli ditt år agnes!. Jag litar på henne så himla jävla mycket, har aldrig tvivlat en sekund på henne och vet ni vad? Det gör jag inte nu heller. Gott nytt år!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0