Tried to square not being there, but think that I should have been

I vintermörkret och regnet som finns överallt så kan det vara fint att glädja sig åt saker, till exempel denna bild. Så mycket kärlek.Tyckte den passade väldigt bra också då emilia surprisade hela luleå med hennes apperance i veckan. Bästa ever. Hon kan verkligen göra mig genuint glad, min syster. Annars så har jag legat i min säng bokstavligen hela veckan och jag är fortfarande inte helt frisk. Jag blir inte speciellt mycket bättre heller och det stressar mig så mycket. Har så många luciatåg som jag ska gå och hur går det med en hals som gör ont? Inte så bra va. Just nu är det en söndag och idag har jag väl mest sett film och varit ledsen över grejer jag missar när jag är sjuk. Ikväll har jag inga planer och imorgon är jag ledig! Så skönt. Känns som att jag isolerat mig från världen denna vecka, vilket jag i och för sig faktiskt gjort, så om jag orkar ska jag pallra mig upp ur sängen imorn och faktiskt försöka göra någonting. Denna låt går på repeat hela tiden och wow så bra, så peppig. Älskar den lika mycket som jag önskar att nästa vecka blir bättre än den som varit, alltså väldigt mycket. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0