Sommarens instagrambilder

- här satt vi på ett café i Rom efter att ha gått över en och en halv mil i bara tygskor och trettio plusgrader. Vi var trötta men sjukt nöjda efter en bra första dag i Italien. 
- sådär såg hotellets pool ut när vi hade kommit till Manziana. Där bodde vi plus asmånga släktingar två nätter, alltså under bröllopshelgen. Vi hade som hyrt hela hotellet. Aah saknar det så mycket. 
- efter att ha varit på Italienskt bröllop och ätit mat hela tiden så kan en bli ganska trött och då tyckte vi att det skulle passa bra att hyra ett mysigt hus uppe i bergen och det var precis det vi gjorde. Det där var utsikten från huset. 
- vi hade det hyrda huset som utgångspunkt en vecka men gjorde mycket utflykter hit och dit. Italien är så fint. 
- här är sista dagen i Italien. Vi ser glada ut fast vi egentligen nog inte var så himla glada. Det var tio grader i Luleå och i Italien var det trettio. Vi ville inte åka hem.
- fast när jag kom hem så fick jag ju träffa massa vänner så det var ju bra. Här är Linnea Lovisa och Chloé när vi plus några andra spelade tennis sent in på kvällen. 
- två gullon vid namn Lovisa och Linnea när vi hade spelning på Båten med jobbet. Tycker väldigt mycket om dom.
- Linnea Henriksson som spelade på Luleå hamnfestival. Vilken queen alltså. 
- efter att jag jobbat klart och inte hade nåt i Luleå att göra längre så drog jag ut till skärgården under en vecka. Så fantastiskt skönt.
- här är arvid när han ska skjuta en gummiboll. Bara några minuter innan en ambulanshelikopter landade på vår gård. Tänk, vad gummibollar kan vara farliga ibland. 
- här hade jag precis kommit hem från skärgården och var väldigt glad så var tuvngen att föreviga det. Sen så gick jag och mina föräldrar ut och åt på Ban thai men det är en helt annorlunda historia. Det kan vi ta en annan gång.
- sen begav jag och hedda (plus min familj) oss ned till Höga Kusten och detta är från då vi var på Skeppsmalen och badade bland klippor. Älskar Övik. 
 
Sen hade jag inget mer från instagram. Har gjort så mycket mer som inte är med men som jag tänkte dela med mig av sen kanske. Min sommar har lätt varit den bästa hittils i mitt liv. Tack alla inblandade för att ni äger så mycket. Nu tar vi nya tag.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0