Sista dagen på sommarlovet

Hejhej hörni här är jag, och nämen jag har återfunnit glädjen i att använda min kära kamera igen!! Vad kul kanske endel tänker och endel bryr sig inte men jaja det är kul för mig iallafall. Idag är det sista dagen på sommarlovet och jag har verkligen haft en varm sommar, både utanpå och inombords. Har rest mycket, både små roadtrips samt längre utlandsresor. Har spenderat mycket tid med vänner, badat mer än någonsin och sommarjobbat med musik. För några dagar sedan låg jag och vred mig i sängen för att skolan snart drar igång igen men nu känns det faktiskt inte så jobbigt längre. Försöker intala mig själv att det ska bli skönt med rutiner, även fast jag hatar att leva på rutiner. Sista kvällen på sommarlovet hade jag tänkt göra något kul utav, vad vet jag inte exakt ännu men det blir nog bra i slutändan. Nu väntar jag mest på att min bror ska komma hem och så ska vi ha familydinner ikväll, det blir gos. Hoppas att allt känns okej inom er och att ni känner er nöjda med er sommar. Vi hörs om inte allt för länge. Puss.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0