Nu nalkas våren, har ingen att gå med - och du gör precis som du vill

Nu är vi en vecka in i april och med mig har det varit lite till och från just denna vecka. Har hängt mycket med Lovisa och Hedda och tillsammans gör vi ett mkt bra team gällande allt, tycker jag. I lördags åt jag och min familj middag tillsammans och sedan krossade jag mina bröder i bowling, mm dom blev mycket imponerade! Sedan åkte jag pakethållare till punkhuset där det var firande för Filips arton levda år! Temat för kvällen var F och jag var utklädd till februari! Det blev en mycket lyckad kväll, en välbehövlig en på många olika sätt. I söndags njöt jag av aprilsolen på kulturenshustrappan (ps min favortaktivitet när det är sol) med Arvid och Maja för att sedan lite senare på kvällen tillsammans med Hedda bege mig till Lovisa på en liten spelkväll. Som sagt, vi är en bra trio. Idag är det tisdag och det enda jag har gjort är att plugga inför vårat matteprov vi har imorn, så himla tråkigt. Vill ha helg igen. Men efter imorgon kommer jag i princip ha lov känns det som eftersom att jag inte har många lektioner alls på torsdag och fredag, så det ska bli himla skönt. Påsklovet kommer väldigt lägligt må jag säga. Behöver en paus från skolkorrioderna för att rensa hjärnan lite i takt med att aprilsolen tinar upp luleås alla vintriga själar. Hmm. Hoppas allt är bra med er, pöss.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0