Om jag inte vart så rädd hade jag gjort det

En vecka har gått och härmed är höstlovet slut. Under tiden jag varit ledig har jag gjort om i mitt rum, träffat släkt, inhandlat en vinterkappa samt umgåtts lite med olika vänner. Jag har haft en skönt höstlov fastän jag inte gjort så jättemycket. Jag har liksom haft tid att andas, och det var nog exakt det som jag behövde. En sak som jag annars inte hinner med, ungefär. Imorn drar en ny vecka igång och det känns bara jobbigt. Inlämningar, prov, terminsuppspel och massa press står på schemat. Ja ni hör ju bara, det ska krävas något riktigt jävla speciellt som möjligtvis skulle kunna göra att denna vecka blir bra. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0