Bara så länge det finns stjärnor över oss

Igår hade jag en väldigt händelserik lördag, på ett bra sätt. Först var det öppethus på skolan och då satt jag mest och skrattade i ett hörn medan jag tittade på dans och lyssnade på musik med Maria och Hedda. Senare mot kvällen vankades det Hate Club, en feministisk kväll på punkhuset och det bara ägde så mycket. Så efter nya bekantskaper, många skratt och häng med härligt folk så kunde jag vara väldigt nöjd med min lördag. Fredagen var också väldigt lyckad. Åt ute med min familj och sen hade jag filmmys med Lovisa och Hedda. Puss på dom. Idag har jag mest legat i sängen och sett serier, längtat till juletider och bara varit lättad över at jag inte har något skolarbete som måste göras alls. Och snart kommer Linnea hit och hänger. Bästa helgen på ett bra tag, tror jag.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0