I bet that we could light up the sky

Ett nytt år har äntligen anlänt och även fast jag inte trodde det innan så har min tillvaro förändrats mycket från hur den var förra året. Just nu söker jag till gymnasiet, råpluggar i sista terminen på grundskolan, sträckser The Vampire Diaries (vilket iprincip är det bästa som finns) samt repar inför oändligt många konserter. Och trots att skolan suger ur all min kraft så känns allt ganska bra ändå. Just nu, i skrivande stund, står jag i valet och kvalet om jag ska ge mig på att färga mitt hår ännu ljusare eller inte. Så kul med förändringar men samtidigt så är det bra som det är och åh, jag vet inte. Men måste man fundera så mycket egentligen? Inte bara när det gäller om man ska färga håret eller inte, utan i all allmänhet. Jag ska nog sluta spekulera för mycket kring saker och ting och bara spontant göra saker, någonting säger mig att det blir bäst så. 
Alltid.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0