What I've said is just what I'm hoping for

Idag har varit en dag med både upp- och nedgångar. Har kramats mycket i skolan med bara bra människor, fått jullov samt sett knäppa men superduktiga lärare ösa på scenen. Efter skolan så har jag packat lite smått inför imorn samt umgåtts med min kära vän Lovisa, det ägde. Älskar henne. Det var faktiskt en väldigt bra dag idag. Imorn kommer jag sova ut, sedan äta mysig frukost med Lovisa innan jag packar det sista för att sedan åka söderut. Inte så långt söderut dock, utan bara till Övik. Men det är inte så bara, med tanke på att det är mitt andra hem och att det var nästan ett år sedan sen jag var där. Längtar så himla mycket. Inte till bussresan dit dock, för det känns drygt, utan tills jag verkligen har satt mig ned på Hornön. Där ska vi, min familj, fira jul tillsammans med några av våra släktingar och det kommer bli lika bra som alltid. Nu lyssnar jag på Adele, inser att jag har en kamera på datorn samt försöker reda ut tusen olika saker i mitt huvud som bara kämpar mot varandra. Det går sådär, men Adele är bra.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0