Shall we call this a lesson learned?

Idag är det onsdag och min dag har varit ganska bra faktiskt, ovanligt för att vara onsdag. Hade luciarep på morgonen och även fast jag är leds och sur när jag sjunger samma gamla låtar om och om igen så blir jag som varm inuti, när jag hör alla fina stämmor klinga tillsammans. Annars så har dagen bjudit på någon konstig värmebölja som inte är så önskad enligt mig, eftersom att värme är lika med ingen snö, och hela Luleå liksom halkade omkring på gatorna idag, fast det är ju faktiskt ganska komiskt i sig. I måndags hade jag myskväll med Emilia och vi bakade pepparkaksslott och skrattade och pratade om sånt som bara vi kan, älskar henne. Annars så hade jag ensembleuppspel igår med vår lilla kvartett och det gick förvånansvärt bra! Mer visor åt folket. Imorn ska vi mest hänga på muséet hela dagen samt repa inför Lucia ännu mer, för det är på fredag det gäller!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0