Säg mig att det inte var det här det var

En vecka har gått och detta är endel av det jag hunnit med: sett tvåorna redovisa sina estestprojekt och det var mycketmycket bra, julbakat som bara den med familjen plus Maja och Lovisa och det var asgos och vi bakade sex olika sorter ungefär, ätit middag med Maria på Mat och Prat för att sedan bege oss till skolan och ha sångkväll, varit ännu mer med Maria, gått på skyltsöndag med Hedda och Lovisa samt ätit alldeles för mycket godis. En till sak som jag också har gjort och som räddade hela min höst/vinter var att uppleva Oskar Linnros live. Stod och dansade bredvid några vänner och plötsligt bara kändes det som att ingenting var omöjligt, vi kan gå genom eld. Han fick taket att lyfta likväl som han fick alla i publiken att lyfta sig från deras stolar och bara njuta. Så fantastisk människa. Tack! Annars så har jag också sjungit massvis med jullåtar och försökt skriva lite i brist på annat. Och det har gått bra. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0