Hör du mig?

Alltså, finner inga ord för hur mycket jag tycker om dessa människor och det vi har spenderat hela våren åt tillsammans - våran föreställning Hör du mig?. Igår hade vi våra fyra föreställningar och vi hade fullsatt på alla! Så himla roligt. Att den var så uppskattad utav alla som kom och delade denna upplevelse tillsammans med oss är ju i sig helt fenomenalt fantastiskt. Och nu är det över. Det vi har spenderat vintern/våren åt är nu helt över. Även fast vi torkade varandras tårar efteråt och även fast det känns otroligt tomt nu så är jag så himla tacksam. Tacksam till alla som har gjort detta möjligt. Speciellt mina fina kulturskolevänner. Åh, vad jag tycker om er allihopa. Ni är så jävla bra, vi är så jävla bra! LOVE U ALL!!! Puss mina fina berg- och dalbanevänner!

Ord från en annan jord
Postat av: Emelie

vilken superfin blogg alltså.

2013-05-03 @ 18:40:19
URL: http://neonkids.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0