Du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Måndag idag och igår hade vi heldagsrep på kulturskolan. På de två undre bilderna ser ni till vänster en bit av scenen till vår föreställning Hör Du Mig? och några av mina så himla älskade vänner till höger - Lovisa, Emilia och Julia. På de övre bilderna ser ni på den vänstra min bror Erland, Lovisa och Linnea när dom, tillsammans med ännu en person, spelade på Kulturens hus i Lördags. Det var fint. Och det här tycker jag beskriver väldigt bra det jag har ägnat början av april åt. Äta lunch i solen, repa flera timmar i streck, komma närmre och närmre mina nya vänner, ta årets första cykelturer iklädd i endast strumpbyxor samt gå på flera olika konserter i olika sammanhang. Som jag sagt tidigare så käns det verkligen som om jag och världen håller på att tina ikapp och att likväl som solen lyser utomhus så lyser det någonting inom mig också. Jag är nog en vårmänniska trots allt. 

Ord från en annan jord
Postat av: Amanda Jonsson

Du är så så så bra Agnes! Gillar dig så mycket

2013-04-17 @ 23:35:26
URL: http://ajonssons.blogg.se
Postat av: Johanna

sv: peppar så mycket gaah <33

2013-04-24 @ 19:17:15
URL: http://dreamingjohanna.blogspot.com

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0