You still stayed so strong that night

Det har hänt så mycket medan jag inte har bloggat. På torsdagen dansade jag loss på kulturskolan, cyklade hem i ovädret iklädd i bara nylonstrumpbyxor åt mysmiddag framför tvn och kvällssmsade. I fredags hade jag kostymprovning inför thriller på kulturskolan, jag hann också med ett roligt danspass samt så hade hade jag bästa kvällen med mina bästa vänner. Så roligt och bra var det! Igår köpte jag ett par nya fina vinröda strumpbyxor, umgicks med min fina vän lis, promenerade under stjärnklar himmel, lyssnade på klockren musik på senaste bussen genom en mörk stad samt myste med té och vinylskivor. Idag bakar jag kanelbullar och pluggar inför mina prov jag har i veckan.  
Och ni är fina som stannar kvar även fast jag inte hör av mig varje dag.

Ord från en annan jord
Postat av: Julia Hermansson

Jätte fin blogg! :)

2012-09-24 @ 18:52:17
URL: http://hermanssonjulia.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0