Dagar som är meningslösa

Det här med att jag är hemma från skolan tredje dagen i rad nu. Det här med att jag inte har träffat mina bästa vänner på flera dagar. Det här med att det är jättefint väder ute och jag sitter i soffan och dödar tid. Det här med att jag känner press och måste plugga även fast jag är sjuk. Det här med att vi har SOprov den nittonde och jag kan ingenting. Det här med att jag mår så dåligt över att inte kunna vara ute. Det här med att vi får se om jag kan åka till kulturskolan imorgon och träffa finaste människorna även fast jag så gärna vill det, mer än någonting annat. Det är inte så kul det här med att vara sjuk. Jag vill ju kunna göra saker, andra saker än att sitta i soffan dag ut och dag in och vara förkyld.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0