Magical

Idag är det en sån här seg-torsdag-göra-ingenting-utan-bara-plugga-sönder dag. Har så mycket som ska göras klart nu dessa sista veckor innan sommarlovet. Blir bara så lycklig när jag tänker på att om exakt tre är det dags. Och förresten vet ni! Igår gick jag i bara tröja ute med en glass i handen och solen stekandes om ryggen. Åh så fantastiskt det var. Att jag sedan tillbringade eftermiddagen med tre underbara brudar gjorde saken inte sämre. Blev också ägare utav en skinnjacka och somnade framför en film. Hade en spektakulärt bra gårdag. Idag ska jag plugga, baka, dricka te, se pll, städa och hatahatahata regnet. Bäst att jag börjar redan nu då. Ta hand om er, finisar.

If you'll ask me about my religion, I'll say I have my faith in you

Ord från en annan jord
Postat av: Ellen

sv. agnesagnesagnes, ja det borde vi. Måndag?

2012-05-17 @ 14:58:36
URL: http://lnalmgren.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0