I mitten av maj och livet är fint

Spendearde gårdagens eftermiddag i solen, vid strandkanten, med min kamera och en kopp the. Framåt kvällen skulle jag egentligen farit på spelaning på acusticum men det blev inte av, så jag hängde med ett gäng härliga brudar istället. Skrattade tills magen gjorde ont, som vanligt. Idag har jag inte tagit mig ut genom dörren än, har däremot haft besök av världens gulliaste hund, Krumbi, har kollat avslutningskläder, lyssnat på musik tills jag blev less för ett tag, hostat så mina lungor nästan sprängdes, pluggat teknik samt ätit mitt livs godaste middag. Dör lite. Men nu, nu hörni, nu ska jag gå på promenad runt udden med deportees i hörlurarna. Fett. Imorn har jag sovmorgon. Nattinatti.
Om ni inte redag göre kan ni ju följa mig på instagram, Aggii heter jag. Hehe.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0