HOME

Tre dagar utan någonting alls. Nu får jag skärpa mig. Hehe. Nu är jag i övik i varje fall. Bussresan igår var så himla långtråkig så jag ville bara dö för ett tag. När jag väl var framme blev allt så så så mycket bättre. Nu har jag och mormor tagit tag i ett projekt som kommer att bli jättejätte fint när det blir färdigt. Kan tyvärr inte säga vad det är. Men ni kommer få veta, lovar! Och det här med bilderna hörni, Vet att jag inte har fotat så mycket på sitone, men jag har faktiskt med mig kameran hit! Så jag ska försöka fota så mycket som möjligt, för jag vet ju själv hur tråkigt det är med arkivbilder. Men ni får stå ut så länge, visstdå?

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0