Att skratta med själen i sommarsol

Mina kortkorta-och-alldeles-på-tok-för-söndriga naglar har numera en så fantastisk femtiotalsfärg på sig. iiih. Så fin färg och jag dör lite. Men nu ska jag låta mina naglar få gro i solskenet som förövrigt är så fantastiskt härligt, och så kommer dom bli alldeles perfekta så småningom. Det är två och en halv vecka till avslutning, och jag lever livet redan nu. Jag fikar och skrattar med bästa tjejorna efter plugget och på torsdag ska jag skratta ännu mer med finaste vännen. Har bara några få inlämningar kvar i skolan och åååh snart är det sommarlov. Så skönt, så skönt. Nu ska jag se bästa serien också. Puss på er, finaste.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0