Ett kort faller och hela korthuset rasar

Idag har jag lyssnat på ett något år gammalt sommarradioprogram. Amanda Jenssen pratade och förmedlade olika känslor. Både glädje och sorg. Hann få ett x antal sånnahär härliga rysningar över hela kroppen bara för att det var så magnifink fantastiskt himla bra. Fullt av flera tankeställare och citat som fastnar på hjärnan. Om ni vill lyssna på samma radioprogram som jag, vilket ni verkligen verkligen borde (tvingar er nästan), så klickar ni här. Radio är underskattat tycker jag. Jag menar hur härligt är det inte egentligen? Nu kanske jag låter som en gammal gumma eller liknande, men jag brukar alltid lyssna på sommar i p1 på sommrarna. Så himla bra. Tycker verkligen att ni ska ta femtiofyra minuter av era liv och ägna er åt amanda jenssens sommarprat. Jag lovar er, ni kommer att tycka om det jättemycket!

Ord från en annan jord
Postat av: Ellen

sv. När du skrivet sådär så låter det som att du inte har några speglar hemma!

2012-07-11 @ 22:55:01
URL: http://lnalmgren.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0