Välkommen hem till kyliga stan.

Hej ni, nu är jag hemma från ön. Så idag har jag spatserat omkring på stan med en fin vän, köpt ett nytt höstigt nagellack och frusit så, så mycket. Även fast det känns tråkigt att lämna mitt sommarparadis så känns det ändå skönt att vara tillbaka i stan. Har inte så mycket planer inför kvällen, men det blir nog bra och fint iallafall. Och förresten, har inte berättat för er så mycket om kalasandet som var förra helgen. Det var fett iallafall, speciellt linnéa. Nu är jag mest avis på alla som är få wow och njuter av florence + the machine, feist, first aid kit, bon iver och alla andra bästabästabästa artister. Åh. Men jag, jag får nöja mig med krunegård nästa helg och musikens makt. Det blir nog bra ändå! 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0