It's not fading, however hard you try

Idag vill jag väl mest krypa ner i gosiga tjocktröjor, dricka té i mängder, lyssna på lucy rose, se pll samt laga mat med mina två bröder, och det är det jag gör också. Skoldagen idag var helt okej, speciellt då jag lunchade hemma hos emelie och lunchen bestod av världens godaste kycklingwok samt en redig kladdkaka till efterrätt. Det var mysigt. Nu har jag precis sett det senaste avsnittet av pll, och det enda jag kan säga är att jag är chockad och näst inpå död. Det var så bra. Och till er som aldrig fattat grejen med pll - Jag fattar inte grejen med er.

Ord från en annan jord
Postat av: h.

åhh vilken fin tröja!

2012-08-30 @ 13:21:40
URL: http://hilinia.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0