Germandön i mitt hjärta

På finaste liljeudden hittade jag världens mest fantastiska smultronställe, åh.Och massvis med åkerbär hittade vi också, så gott!Mysigaste som finns typ.Bada bada bada och kanske simma över till finland om man vill.Finaste Edwin, Wilmer och Ayla.Himla fint.En liten överblick över mitt sommarparadis.Myser vid elden med fina ellen som kom på besök.Läste ut himlen börjar här på två dagar, och nu är jag pepp för nu ska jag läsa Kapitulera omedelbart eller dö.Coolaste radion någonsinn, helt seriöst, älskar den (även fast jag har lust att krossa den ibland för att den inte lyder mig)En fin ellen och en fin himmel och ett fint hav och allt är fint.Vi tog en roddtur med lillbåten klockan tolv på natten och njöt av livet.Och såhär fint är det när solen lyser in i fönstret i storstugan.
Okej, luleåkalaset är roligt och fett, men det kan inte hindra mig från att hjärtat slår några extra slag när jag tittar igenom bilder och tänker på fina germandön. Imorgon far jag dit igen, åh så fantastiskt.

Ord från en annan jord
Postat av: Leone

Åh vad fint och mysigt det ser ut att vara där. Att tända en brasa om kvällarna är också bland det bästa jag vet.

Sv: Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna så fina ord men tack ska du ha, tack så hemskt hemskt mycket.

2012-08-11 @ 15:02:35
URL: http://lingers.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0