Fell in your opinion when I fell in love with you

Hade en sådan bra helg på fina sommarstället med personer jag tycker om. Vi åt god mat, myste vid sprakande brasor och bara hade bästa tiden. Efter en drastisk och omvälvande skolvecka var detta exakt vad jag behövde. Och imorn drar det igång igen, den där skolan. Det ska bli jobbigt faktiskt och jag är inge pepp alls när jag tänker på det. Men sen helt plötsligt kommer jag och tänka på att jag ska få träffa fina Lis imorn efter skolan och då känns allt så, så mycket enklare. Ikväll ska jag äta god mat och sova tidigt, försöka åtminstone.

Ord från en annan jord
Postat av: eliasholmstrom

åh vad härliga bilder :)

2012-08-31 @ 18:06:08
URL: http://eliasholmstrom.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0