I DEN HÄRLIGA VÅRSOLENS GLANS

Imorse lös solen så härligt och det värmde i ryggen när jag cyklade. Sen började det blåsa kalla vindar - Sjukt tråkigt. Idag har jag iallafall sjungt in våren med ett gäng härliga estetare och det var riktigt roligt, men kallt. Imorgon är det ju faktiskt första maj och jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Endel år har jag kunnat gå i linne, och andra år har det varit snöstorm. Hoppas att det blir så som det förstnämda. Ikväll ska jag iallafall och grilla på skurholmen (nomnom) och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Känner ändå på mig att det kommer bli en bra kväll. Nu ska jag dricka thé och njuta av blå himmel. Puss på er <3

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0