FINASTE VÄNNERNA

Känner mig så himla tråkig när jag inte kommer med något nytt på fotografifronten. Men vet varken ut eller in så ni får nöja er. Ska försöka bli bättre. Lovar! Idag har jag iallafall haft det fint. Började med att jag och alva virrade runt i stan för att hitta en second hand butik, efter en halvtimmes vandrande hittade vi tillslut fram. Fyndade dock ingenting men lite motion fick vi allt. Fett. Sen gick vi till ta och fikade med amanda och ingrid. Det var mysit. Finaste vännerna! Rolit att träffa dom igen, det var så länge sen. Nu e ja hemma och ikväll ska jag se hungerspelen med favoritpojkarna. Är riktigt förväntansfull så det blir fint. Hoppas att ni har det bra. Kramsi.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0