When your lonely nights become too long to bear

Idag är det tjugonde maj och måndag. Jag slås mest av hur himla varm min balkong blir av all sol så då sitter jag där hela eftermiddagen och dricker kaffe och lyssnar på främlingars konversationer. Annars försöker jag medverka på lektionerna så gott som möjligt och ibland går det bra ibland dåligt. Idag gick det inte så bra. Gillar dock tanken att efter idag behöver jag bara vara med om tre måndagar till sen är det sommarlov! Det är dock sjukt. Imorgon har jag bara en lektion och hur ont det än gör i hjärtat och hur orolig jag än känner mig utan henne så måste jag försöka överleva, försöka i allafall. En grej som faktiskt känns ganska bra dock mitt i allt detta vimmel och allt drama är att jag bestämde mig, efter mycket velande, för att åka till sthlm ändå i början av juni. Att jag ska få spendera tid i en stad som jag gillar så jävla mycket och parkhänga i solen med min käraste amanda känns väldigt bra i mig.Trots mycket om och men så känns det ändå som att jag kommer kunna andas lugnt de dagarna, hoppas i allafall. Annars så sitter jag mest och njuter av solen på lunchrasten och folk tittar konstigt på mig och amanda när vi sitter lite "för nära" varandra på bänken på skolgården. Känner mest att spelar ingen roll hur jävla nära jag sitter henne det kan aldrg bli för mycket. Det är fint att hitta solstrålar i vardagen, det hoppas jag att alla kan trots att allt annat kanske känns skit. Att få höra alltså fyfan vad jag behöver dig och såna grejer som alltså du förstår nog ej hur mycket jag tycker om dig är så oerhört viktigt och behövs mycket mer än någon någonsin skulle kunna ana. Tack hjärtisar för att ni finns i mitt liv. Ni gör mig.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0