//I think I'm falling, I'm falling for you//

Hej mina käraste. En månad har nästan gått sedan jag hörde av mig sist. Solen har börjat lysa allt mer och mer och i takt med det så lyser jag upp också, på ett sätt jag bara kan göra när det är vår. Körsbärsträden blommar inte i Luleå men ibland känns det faktiskt okej ändå. Jag köper femkronorskaffe på skolan bredvid min och sitter på trappen på lunchrasten och invger mina solglasögon. Jag går på festival och känner hur jag äntligen får höra Thomas Stenströms livemusik dunka ur förstärkarna. Jag hinner också vara på lektionerna och försöker så gott som jag kan ta igen allt jag missat under läsåret (vilket är allt på tok för mycket) när detta läsår varit så jävla omtumlande så det finns inte. Jag bokar in en stockholmsresa som infaller i början av juni och ärligt talat så kan jag inte tänka på någonting annat som kan göra mig mer hel än det. Att leva med 97 mils distans till en stad som känns mer hemma än den en bor i gör så.jävla.ont! Men i juni, då jävlar ses vi. Dock så blommar körsbärsträden inte då men i och med den resan kommer jag blomma på så jävla många olika sätt ändå så det gör mig faktiskt ingenting. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0