Your smile could light up New York City after dark

Det har gått tre dagar på det nya året. Jag har vänt på dygnet alldeles för mycket, ser One tree hill i princip all min vakna tid och har uppsatt hår hela tiden. Så skönt. Natten till igår hade jag, Paulina, Maria, Lovisa och Malin sleepover på Bergviken och det var verkligen hur mysigt som helst. Alla hade vi lite breakdowns och sådär men tillsammans gjorde vi det till en superkväll hur som. Till veckan börjar skolan igen och ibland när jag tänker på det får jag ont i magen men nu får jag inte det, inte i denna sekund. Skönt att det kan vara så också. Min andra bror flyttade hemifrån igår och nu är det bara jag, mamma och pappa kvar. Det känns väldigt tomt och konstigt men är så glad för hans skull. Jag har ett väldigt bra lov, faktiskt! Hoppas att ni med har det. Puss.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0