You were all that, all that, all that I needed

Augusti lider mot sitt slut och den första skolveckan är avklarad, och numera är det en vecka mindre till studenten. Jag klär mig mest i vida byxor och dricker kaffe på stan i olika konstellationer och därmed har min mage aldrig mått sämre, men vad gör väl det när själen mår bra, typ. Annars har jag börjat se om OTH för sjätte gången och spenderar därmed det mesta av min lediga tid i sängen, bästa ever egentligen. Den senaste veckan har livet känts himla lätt trots skolstart och en förkylning som verkligen tärt ner mig, men som sagt så jag jag mått bra ändå. Kanske på grund av kära återseenden med nya vänner och även nya viktiga bekantskaper. Ikväll bjuder min bror på italiensk middag och på tisdag så fyller jag visst arton år. Känns väl trevligt, typ. Annars så lyssnar jag väl mest på BORNS och försöker få ordning på livet och att hitta ro till att vara i skolan. Går väl sådär egentligen. Hoppas allt är bra med er och att ni hittar ro till vad ni än vill göra. Puss på er. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0