Papperskorg med hjärtesorg fylld av sakerna jag aldrig sa

I fredags hade jag plus mina vänner knytkalas för att fira mig, som ni redan vet, och det var gosigt och sådär. Temat var att en skulle klä ut sig till en låt och wow vad snygga och kreativa alla var. Har på riktigt världens snyggaste vänner. Igår hängde jag och maria hela dagen i olika konstellationer. Vi hängde med Nea som det var så himla roligt att träffa efter ett år isär, åt middag med Erland och Anton samt på kvällen hängde på min balkong tillsammans med Arvid och några filtar. Det var en bra gårdag med bra sällskap. Idag ser jag på One Tree Hill (ledsnar aldrig på den serien), lyssnar på nyupptäckt musik samt har ont i halsen. Typisk söndag med andra ord. Hoppas ni har haft en bra helg. Det har jag iallafall.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0