Om automatkaffe och macläppstift


Hallådär. Idag är det torsdag vilket innebär värsta dagen på hela veckan. Trots detta så känns livet helt okej faktiskt. I skrivandes stund sitter jag och dricker automatkaffe med Amanda i ett grupprum och lyssnar på The 1975, så inte konstigt att det känns okej. Jag har på mig ett av mina nya macläppstift jag köpte när jag var i Stockholm. Det är i den där perfekta rödlila nyansen ni vet. Påtal om Stockholm så kan jag passa på att säga att jag hade det ca bäst i huvudstaden. Fick uppleva Ed live, äta svinmånga cheeseburgare, träffa min älskade syster samt shoppa kanske lite för många macläppstift. Hur bra!? Innan jag for till Stockholm fick jag ju även stå och skriksjunga längst fram på Maggio med asbra personer. Livet alltså. I helgen ska jag fira Thanksgiving med mina kära vänner och mer än så om framtiden vet jag inte. Men det blir nog bra. Puss på er. 


Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0