Och alla frågar om problemen, men ingen bryr sig alls på riktigt


Hejhej! Idag är det tisdag och jag sitter i skolans skönaste soffa och gömmer mig i hörlurarna i väntan på min sånglektion. Och så tänkte jag vad passar inte bättre än att höra av mig lite när jag ändå inte har något bättre för mig. Dagen har varit seg, vi läste en lång bok på svenskan och såg en overklig film på historian. Jag vet, tråkigt va? Ja. Jag har iallafall kunnat skratta lite med mina älsklingsvänner på rasten så det är ju alltid någonting. Senare idag har jag utvecklingssamtal (uäh), imorgon ska vi lyssna på någon konsert på skolan och på torsdag har vi föreställning i lärkans aula. Känns som att det var jättelänge sen jag gjorde något sådant så det ska bli kul, faktiskt. Annars så går livet i en seg takt och känns som att ingenting speciellt händer, trots detta så känns det väldigt lätt att andas. I helgen är det första advent och det är ju ursäkta men fan, det sjukaste någonsin? "Var tar tiden vägen?" Nämen, på riktigt? Jaja. En kan ju inte göra något annat än att le och nicka som man brukar säga. Verkar vara det enda jag gör nu för tiden dock, men så får det vara ibland. Hoppas allt är bra med er, och att inte livet känns lika halkigt som det är att ha martens i det här himla vädret. Puss. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0