I början av november

Hejhej kära ni. Ett höstlov ska precis ta sitt avslut och herregud vilket lov jag haft? Så himla bra. Har spenderat varenda sekund, känns det som, med Maria och hon gör mig så himla glad. Vi har ätit mycket cheeseburgare och köpt läppstift, samt hängt i många olika konstellationer, igår träffade vi några av mina gamla vänner till exempel vilket var väldigt roligt. Nu är det ungefär bara fem dagar tills jag och några av mina vänner ska se fucking maggio(!!) och jag längtar så himla mycket. Om en och en halv vecka sitter jag och Hedda på flyget mot stockholm också för att se Ed Sheeran!? Så mycket nice som händer nu. Det känns som att livet rullar på i en bra takt, hoppas det känns så imorgon också för imorgon är det skola som gäller. Min kropp säger ba uäh till allt som har med skolan att göra nu för tiden, men en måste ju pallra sig upp på morgonen trots allt känns det som. Det är ju inte allt för länge till jullov dock, så nog ska jag stå ut ändå. Iallafall försöka, och det är väl ändå det som räknas egentligen.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0