Om soldagar och lättheten


Hejhej hörni. Nu var det allt längesen sist jag hörde av mig. Nu är klockan snart tolv, det är torsdag (påväg mot fredag) och jag har haft en varm dag med vänner. Började dagen med att vakna upp bredvid Hedda för att sedan bege oss mot stadshotellet och frukost med Lovisa. Så gott och så välbehövligt. Imorgon ska hela våran klan, familjen plus Hedda plus Lovisa plus Maja, åka ut till vår sommarpärla ute i skärgården. Det ska bli riktigt gosigt och jag hoppas att detta sommarväder som bestämde sig för att besöka oss håller i sig över helgen. Annars så är det faktiskt väldigt bra med mig, känner mig lätt och inspirerad, vilket jag länge suktat efter. Ska dock bli skönt att komma bort lite över helgen, för att sedan ta itu med sista veckan innan det smäller till och blir sommarlov!! Ps idag är det lite mindre än två veckor till sommarlov och tre veckor till Italien, aaah. Letar dock fortfarande efter den perfekta klänningen till det italienska bröllopet. Puss på er. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0